BulgarianEnglishFrenchGermanGreekRussian
Facebook

„Тайни клиенти“ дебнат чиновниците

Сн. semanibg.com
Сн. semanibg.com

„Тайни клиенти“ ще дебнат как държавните чиновници си вършат работата.

Методът става задължителен с въвеждането на новите стандарти за качеството на административните услуги.

По предложение на вицепремиера Томислав Дончев стартират едномесечни обществени консултации по проект на Постановление за изменение и допълнение на Наредбата за административното обслужване.

Проектът има за цел да реформира изцяло системата за обратна връзка от потребителите и стандартите за качество на административната услуга и може да бъде открит на Портала за обществени консултации.

istock
istock

Освен „таен клиент“ задължителни за всички администрации стават анкетните проучвания, консултациите със служителите, както и проверки относно сигнали, жалби и медийни публикации.

Във всички администрации се предвиждат общи стандарти по отношение на достъпността до и в центровете за обслужване, както и при комуникация с потребителите.

Ще бъдат стандартизирани сроковете за отговор на запитвания и използването на опростени и лесни за попълване образци и формуляри.

Измененията в наредбата ще дадат възможност на администрациите да усъвършенстват качеството на обслужване чрез постигане и на допълнителни собствени стандарти – за местоположение на центъра за обслужване, осигуряване на паркинг, онлайн комуникация с потребителя, онлайн проверки на статуса на услугата както и възможност за обслужване в извънработно време./pariteni.bg

Източник: PernikToday

Новини по региони

Видин Монтана Враца Плевен Ловеч Габрово Велико Търново Търговище Русе Разград Силистра Добрич Шумен Варна Бургас Сливен Ямбол Стара Загора Хасково Кърджали Пловдив Смолян Пазарджик Благоевград Кюстендил Перник София област София

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!