BulgarianEnglishFrenchGermanGreekRussian
Facebook

ЧЕЗ Електро отчита ръст на сделките по свободно договорени цени в дигитална среда

Въведената от дружеството система за управление на взаимоотношенията с клиенти ускори значително търговския процес от разстояние

„ЧЕЗ Електро България“ АД осигурява на клиентите, излизащи на свободния пазар на електроенергия, бързина, удобство и сигурност при избор на дружеството за търговец – доставчик на електроенергия. Инвестицията в нова, интегрирана система за управление на взаимоотношенията с клиенти – Salesforce, внедрена от Некст Консулт в края на миналата година, ускори значително търговския процес, свързан с продажба на електроенергия на свободен пазар. Използването на системата чувствително увеличи ефективността при изпращане на оферти за продажба на електрическа енергия, осъществяване на преговори и сключване на търговски договори.

От началото на тази година „ЧЕЗ Електро България“ АД улесни стопанските си клиенти, като чрез специален уеб портал осигури възможност за електронна проверка за наличен договор с Доставчик от последна инстанция и сключване на договор с дружеството като лицензиран ДПИ. Приложението позволява генерирането, електронното подписване и изпращане за е-подпис от страна на „ЧЕЗ Електро България“ АД на договор с ДПИ.

Статистиката показва нарастващ интерес на клиентите, които излизат на свободен пазар, към дигитализираните услуги. За последното тримесечие на 2020 г. близо 5% от сключените с „ЧЕЗ Електро България“ АД договори за доставка на електроенергия по свободно договорени цени, са подписани от клиентите с квалифициран електронен подпис. Повече от 15% от клиентите, избрали дружеството за свой търговец на свободен пазар, са поискали и са получили оферта от дружеството по електронен път. Запитване за оферта може да се направи на интернет адрес https://info.cez.bg/webint/app/om_popup.php.

Данните следват общата тенденция за повишаване използването на възможностите за обслужване от разстояние от всички клиенти на ЧЕЗ Електро – и на свободен, и на регулиран пазар. Над 60% от предоставените близо общо 561 000 услуги през 2020 г. са заявени от клиентите и осъществени от дружеството дистанционно.

За миналата година е регистрирано и тройно увеличение на осъществените през имейл [email protected] услуги – 30 000 спрямо малко над 10 000 през 2019 г. На 90 % от имейлите е отговорено до 24 часа от получаването им. Най-често клиентите използват имейла, за да получат информация за свободния пазар на електроенергия, отразяване на плащане, проверка на сметка, необходими документи за заявяване на услуги, електронна фактура.

Най-предпочитаният начин за свързване с ЧЕЗ Електро България през миналата година е информационната линия 0700 10 010 с постъпили почти 311 000 обаждания, със 76 000 повече от 2019 г.

Предлаганите от ЧЕЗ Електро възможности за дистанционни продажби и различни електронни услуги – електронна фактура, електронни разплащания, смс известяване, проверка на сметка и др., осигуряват ефективна и безопасна комуникация между клиентите и дружеството от разстояние. Повече информация за това как да станете клиент на ЧЕЗ Електро по свободно договорени цени можете да получите на информационна линия 0700 10 010, в секция „Свободен пазар“ на сайта cez.bg, както и в центровете за обслужване на клиенти на дружеството.

Коментари

коментара

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!

Новини по региони

Видин Монтана Враца Плевен Ловеч Габрово Велико Търново Търговище Русе Разград Силистра Добрич Шумен Варна Бургас Сливен Ямбол Стара Загора Хасково Кърджали Пловдив Смолян Пазарджик Благоевград Кюстендил Перник София област София

Тази информация достига до Вас благодарение на информационна агенция Булпресс!